reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Muránsky

Michal Muránsky

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Optimista, dobrodruh, hľadač pravdy, bývalý mestský poslanec, couchsurfer, potápač, spisovateľ, daytrader (doplním keď budem vedieť viac) Zoznam autorových rubrík:  Future newsImpulzget realposlanecWingmanov denníkšportPoéziaŠkandálometerSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Moji rodičia majú nové dieťa

Michal Muránsky

Moji rodičia majú nové dieťa

Keďže ja a moji dvaja bratia sme už dávno vyrástli z detských nohavíc, prostredný brat ešte tročku viac ako je bežné (206cm), moji rodičia si načli dieťa nové. Na plienky už nemajú chuť a tak si otvorili predajňu.

  • 6. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 649x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu