reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Muránsky

Michal Muránsky

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Optimista, dobrodruh, hľadač pravdy, bývalý mestský poslanec, couchsurfer, potápač, spisovateľ, daytrader (doplním keď budem vedieť viac) Zoznam autorových rubrík:  Future newsImpulzget realposlanecWingmanov denníkšportPoéziaŠkandálometerSúkromnéNezaradené

reklama

get real

Nórsky štiepok

Michal Muránsky

Nórsky štiepok

V živote každého človeka príde chvíľa, kedy potrebuje pomoc. Ja som ju veľmi potreboval, ráno 27.1.2014. Zrútil som sa a bol som presvedčený, že som umrel. Ak by sa ma niekto vtedy opýtal, či som niekoho zabil, asi by som sa priznal aj k tomu.

  • 11. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 340x
  • 9
Dobré ráno

Michal Muránsky

Dobré ráno

Dnes 2.januára som sa na posilvestrovskej chate zobudil na zvonenie telefónu. Skôr ako si dám rannú kávu, nie som celkom ochotný niekomu odpovedať na otázky. Dobrý deň, pán poslanec, budem sa Vás o 11. h telefonicky pýtať:

  • 2. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 486x
  • 4
CouchSurfing

Michal Muránsky

CouchSurfing

Predstavte si, že si spravíte cestu okolo sveta, chcete spoznať nové kraje, nových ľudí, kultúru a nielen hotelový personál. Predstavte si možnosť ubytovať sa u lokálnych ľudí z danej krajiny, zadarmo alebo naopak, hostiť u seba doma cestovateľov z celého sveta. Domorodec vám krajinu dokáže ukázať z celkom inej perspektívy a oveľa reálnejšie ako ktorákoľvek cestovná kancelária. CouchSurfing je jedna s ciest ako to dosiahnuť.

  • 11. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 238x
  • 20
Tak(to) som sa stal poslancom

Michal Muránsky

Tak(to) som sa stal poslancom

Dňa 28.11.2010 som sa vďaka 5572 voličom mestskej časti Ružinov stal bratislavským mestským poslancom. Bude to znieť neuveriteľne, ale po konzultácii s mojím osobným účtom som usúdil, že na kampaň mám len pár sto eur, no napriek tomu sa mi podarilo prebojovať spomedzi päťdesiatjeden kandidátov na šieste, teda postupové miesto.

  • 30. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 130x
  • 42
Cena demokracie na Slovensku

Michal Muránsky

Cena demokracie na Slovensku

Viete, aká je cena demokracie na Slovensku? Koľko zo štátneho rozpočtu ide na to, aby sme mali právo rozhodovať  a kto o nás bude rozhodovať? Ak by všetci občania, ktorí na to majú právo, šli voliť, stáli by nás voľby 38,1 milióna eur. To je 0,234% zo štátneho rozpočtu (výdavky štátneho rozpočtu pre rok 2010 sú plánované na 16 276 999 960 eur) viac. Len pre porovnanie - emisný obchod nás stál 0,4%, PPP projekty 2,45%, hospodárenie železníc 1,45%, tender na elektronické mýto 0,92% atď.

  • 8. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 290x
  • 39
reklama
Čo máte proti megakasínu?

Michal Muránsky

Čo máte proti megakasínu?

Nie je to tak dávno, čo som sa vrátil zo zahraničia - menovite Škótska. Cez deň som študoval a noci trávil v kasíne .....ako krupiér. Po tom, čo som s vrátil späť na Slovensko, na vlastnej koži cítim čo je to tá kríza. Na Slovensku práce skoro niet, vyše štvrť milióna Slovákov preto pracuje v zahraničí (aj v kasínach) a tu si pár samozvaných strážcov morálky dovolí brojiť proti investícii, ktorá by aspoň pár stoviek pritiahla späť. Ďakujem pekne!

  • 10. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 104x
  • 253
Záložňa

Michal Muránsky

Záložňa

Minulý rok som prišiel o prácu v jednej americkej firme a pocítil krízu na vlastnej koži. Keď som si po istom čase uvedomil, že nájsť podobnú prácu a plácu je prinajmenšom náročné a vlastná živnosť ma ešte celkom uživiť nedokáže, našiel som si prácu v odvetví, pre ktoré má slovo kríza úplne iný zvuk.

  • 19. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 375x
  • 13
Ficovanie

Michal Muránsky

Ficovanie

Naozaj tomu nerozumiem. Štátny dlh sa za tri roky ficovania zdvojnásobil, čiže toľko peňazí, koľko si požičala táto vláda za tri roky na svoj chod, trvalo tým predchádzajúcim 17 rokov. Hrozné je, že mi z hlavy nenapadá ani jedna jediná vec, ktorá sa za tieto peniaze urobila pre nás a pre Slovensko. Napadá niečo vám? Čokoľvek!?

  • 15. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 787x
  • 52
Stalo sa v sobotu 6.6.2009

Michal Muránsky

Stalo sa v sobotu 6.6.2009

Už niekoľko mesiacov sa trápim nad vývojom slovenskej politiky. Škandály SNS v kombinácii s Ficovou neochotou skutočne riešiť tento stav, ma napĺňala nefalšovaným zúfalstvom. Kamaráti mi radia, aby som to tak neprežíval, ale ja som už raz taký, že ak niekde vidím neprávosť, trápim sa. V sobotu som, na moje veľké potešenie, zahliadol svetielko na konci tunela...

  • 8. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 682x
  • 20
Ako vziať SNS vietor z plachiet?

Michal Muránsky

Ako vziať SNS vietor z plachiet?

Po všetkých kauzách, do očí bijúcej zlodejine a neskutočnej Slotovej arogancii, preferencie SNS za posledný mesiac ešte narástli a ja zažívam pravé zúfalstvo. Neviem pochopiť, jednoducho mi nejde do hlavy, ako je to možné. Čo sú Slováci úplne slepí? Nevidia, čo Ján Slota a jeho kumpáni robia? Nerozumel som, ale našiel som niekoho, kto mi to vysvetlil...bohužiaľ, moje zúfalstvo začalo prerastať do samovražedných sklonov...

  • 4. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 736x
  • 0
reklama
Ako som protestoval pred centrálou SNS

Michal Muránsky

Ako som protestoval pred centrálou SNS

Dnes 26.5.2009 som sa zúčastnil protestnej akcie proti Slotovej arogancii pred centrálou SNS. Prišiel som asi päť minút pred treťou a čakal som, čo sa bude diať. Netušil som, že organizátorov už odviedla polícia po tom, čo sa pokúsili ukradnúť vlajku SNS. Čakal som asi pätnásť minút, keď som sa dozvedel, že tento protest sa pre neúčasť rečníkov, pravdepodobne skončil skôr, ako sa vôbec začal. To mi nedalo a na pódium som sa vydal ja sám...

  • 26. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 331x
  • 92
Samovražda

Michal Muránsky

Samovražda

Ani nie mesiac dozadu sme spolu so spolužiačkou zorganizovali stretnutie spolužiakov zo základnej školy. Nájsť, vystopovať a pozvať všetkých spolužiakov nebolo ľahké, už len spomenúť si na všetky mená nám dalo zabrať. Facebook veľmi pomohol a potom už akosi každý dal vedieť tým, ktorých nájsť nebolo až také ľahké. Nakoniec ostalo len niekoľko mien.

  • 9. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 172x
  • 13
Prosím, nemýľte si lásku k vlasti a nacionalizmus!

Michal Muránsky

Prosím, nemýľte si lásku k vlasti a nacionalizmus!

Možno vás to šokuje, ale Slovensko nie je najlepšia krajina na svete. Akokoľvek by som chcel, aby tomu tak bolo, nie je to tak.

  • 22. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 289x
  • 19
reklama
SkryťZatvoriť reklamu