reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Muránsky

Michal Muránsky

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Optimista, dobrodruh, hľadač pravdy, bývalý mestský poslanec, couchsurfer, potápač, spisovateľ, daytrader (doplním keď budem vedieť viac) Zoznam autorových rubrík:  Future newsImpulzget realposlanecWingmanov denníkšportPoéziaŠkandálometerSúkromnéNezaradené

reklama

Impulz

Športový výkon

Michal Muránsky

Športový výkon

Čo keď to zájde príliš ďaleko?

  • 9. okt 2023
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 139x
  • 0
Pre spravodlivejšiu spoločnosť

Michal Muránsky

Pre spravodlivejšiu spoločnosť

1)Mysli predtým než niečo urobíš. Každá akcia má opačne orientovanú reakciu. Preskúmal si následky reakcie dostatočne podrobne?

  • 11. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 405x
  • 0
Joj efekt

Michal Muránsky

Joj efekt

Predpokladám, že všetci viete, čo sa stane, keď začnete hladovať a potom sa napráskate do bezvedomia. Jojo efekt. Schudnete päť a priberiete desať kíl. Je to nepríjemné a demotivujúce. Rovnako, ako JOJ efekt slovenskej žurnalistiky.

  • 28. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 467x
  • 2
Kultúra lásky

Michal Muránsky

Kultúra lásky

Do včerajšieho dňa som len veľmi okrajovo sledoval diskusiu, ktorú vyvolal Pastiesky list. Ako politikovi mi je jasné, že napätie medzi priateľmi tradícií a priateľmi slobody tu bude vždy a preto som tejto téme venoval len minimálnu pozornosť. Keď si však moja mamča zmenila profilovú fotku na ksichrári za smrtku, rozhodol som sa pozrieť na tento list bližšie.

  • 5. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 260x
  • 29
Päť najfascinujúcejších výrokov doterajšej predvolebnej kampane

Michal Muránsky

Päť najfascinujúcejších výrokov doterajšej predvolebnej kampane

Je predvolebné obdobie a ja cestujem po Slovensku s kamiónom SaS a predstavujem túto stranu, jej program a presviedčam ľudí, aby ju šli voliť. Každý deň sa stretávam a hovorím s množstvom ľudí, počúvam ich názory a argumentujem v prospech SaS. Niekedy sa ale stane, že stratím reč...

  • 10. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 060x
  • 143
reklama
Agitátor

Michal Muránsky

Agitátor

Už je tomu skoro rok, čo som sa zúčastnil protestnej akcie proti Slotovej arogancii pred centrálou SNS a som veľmi rád, že Alojz Hlina ešte stále jasne kričí na hanbu Slotovi a jeho banditom. Som rád, že ešte stále je niekto, kto má silu a energiu volať po náprave vecí, ktoré sa týkajú nás všetkých a našťastie, Alojz nie je jediný.

  • 13. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 332x
  • 6
Wingman

Michal Muránsky

Wingman

V piatok som bol večer v meste. Viem, že to nie je nejaká mimoriadna vec, ale mimoriadne bolo to, že som sa okrem zabávania staral aj o kamaráta. Je už dva roky sám a nikdy nemal u nežného pohlavia veľký úspech. Ja som presný opak, a tak som mu v ten večer robil “wingmana“.

  • 21. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 746x
  • 9
Potrebujem požičať 9,1milióna EUR, v nedeľu vrátim aj s úrokom :o)

Michal Muránsky

Potrebujem požičať 9,1milióna EUR, v nedeľu vrátim aj s úrokom :o)

Ako iste celé Slovensko vie, v hre Lotto je viac ako 10,6 milióna EUR. Šanca, že niekto uhádne všetkých šesť čísel je približne jedna ku 14-tim miliónom, avšak, jeden žreb stojí len 0.65 EUR.

  • 8. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 846x
  • 48
Nultá Jarná olympiáda ZNN (Združenia nič netušiacich)

Michal Muránsky

Nultá Jarná olympiáda ZNN (Združenia nič netušiacich)

Aj športovať treba, povedala si funkcionárska vrchnosť ZNN, a usporiadala Jarnú olympiádu ZNN(JOZNN). Netušili sme ani jeden či toto športovanie povedie ku zdraviu alebo k trvalej invalidite, tak o to viac treba oceniť odvahu a vervu, s akou sme sa do Olympiády pustili. Napriek tomu, že sme s organizáciou začali, už v roku minulom, ako každý nápad aj JOZNN potrebovala dozrieť a odstáť, čo jej realizáciu posunulo až na rok 2008.

  • 27. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 388x
  • 5
Na ceste

Michal Muránsky

Na ceste

Je už skoro tma a jediný, kto toto sychravé počasie ešte vonku znáša, je starší pán. Pred malým cintorínom sa veľmi nešikovne snaží do starého auta naložiť veľký drevený kríž. Každý v meste vie, že tento malinký cintorín sa už roky nepoužíva a o pár týždňov má byť presunutý na nové miesto, aby tak uvoľnil priestor novému shopping parku, ktorého výstavba sa má začať na jar.

  • 22. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 408x
  • 7
reklama
Vianoce? Poprosím až v Decembri!

Michal Muránsky

Vianoce? Poprosím až v Decembri!

Minulý rok som zaregistroval vianočné reklamy, pesničky a iné akcie až v polovici Novembra. Zdá sa mi, že tento rok to začalo už 24 Októbra a viete čo vám poviem, serie ma to!!!

  • 31. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 343x
  • 41
Milovať hviezdy!

Michal Muránsky

Milovať hviezdy!

V živote každé chlapca je žena, o ktorej sníva. Filmová hviezda, seriálová hviezda, rosnička z počasia, alebo dievča z plagátu Playboy. Každý chlapec si musí prejsť týmto chodníčkom platonickej lásky, ale (skoro:-) všetci z toho raz vyrastú a skôr či neskôr sa zmieria s tým, že tento cit bude neopätovaný a zostanú len príjemné spomienky na premasturbované dni a noci.

  • 15. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 084x
  • 27
Poďme loviť veľryby!

Michal Muránsky

Poďme loviť veľryby!

Poďme loviť veľryby! Povedalo si pár Japoncov a zvolalo špecialnu konferenciu za obnovenie komerčného lovu velrýb. Ten lov pre vedecké účeli začína byť trochu okatý

  • 15. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 682x
  • 5
Reportáž z členského zlezu Združenia nič netušiacich (1)

Michal Muránsky

Reportáž z členského zlezu Združenia nič netušiacich (1)

Vážená nič netušiaca verejnosť. Dňa 17tého novembra sa uskutočnil členský zlez združenia nič netušiacich. Ako každá oficiálna udalosť aj členský zlez Združenia nič netušiacich (ZNN) si zaslúži svoje miesto v médiách aj keď som si istý, že na titulku sa asi nedostane. Ktohovie prečo, naše médiá nie sú veľmi naklonené recesistickým hnutiam a tak táto úloha pripadla mne.

  • 25. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 820x
  • 14
Prečo bulvár vedomostné súťaže pohltil.

Michal Muránsky

Prečo bulvár vedomostné súťaže pohltil.

Všimli ste si, že dnes sa už vo vedomostných súťažiach stále častejšie objavujú bulvárne informácie? Neviem ako vy, ale mne sa to zdá úbohé. Povyšovať bulvárne informácie na úroveň všeobecných znalostí je jednoducho úbohé.

  • 16. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 584x
  • 11
reklama
Žiada od vás partner análny sex? Pošlite ho na rektoskopiu!

Michal Muránsky

Žiada od vás partner análny sex? Pošlite ho na rektoskopiu!

Začal som pracovať pre jednu americkú firmu. Práca spočíva zväčša v analyzovaní dát a to v dnešnej dobe bez počítača nejde. Ako sa na skúsenú a obozretnú americkú firmu patrí, hneď na začiatku ma poslala na vyšetrenie očí, aby som sa nebodaj po rokoch nerozhodol ich zažalovať.

  • 25. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 21 011x
  • 117
Absolútna spravodlivosť!

Michal Muránsky

Absolútna spravodlivosť!

Ak existuje jedno pravidlo, na ktoré sa dá spoľahnúť, tak je to pravidlo o vesmírnej spravodlivosti. Zákon o sadení a žatí. Mne sa včera stala vec, ktorá si zaslúži článok. Stratil som peňaženku. Našiel som ju vo svojej schránke nasledujúci deň.

  • 25. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 198x
  • 12
Kúp draho, predaj lacno!

Michal Muránsky

Kúp draho, predaj lacno!

Aj keď sa tento výrok môže zdať ako totálny nezmysel, veľa ľudí sa ním riadi. Teda aspoň čo sa týka investovania. Na každom jednom propagačnom letáku o investovaní je napísané: S investíciou je spojené riziko. Hodnota investície môže rovnako rásť ako aj klesať. Doterajší výnos nie je zárukou budúcich výnosov.

  • 22. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 573x
  • 7
Vážne nič netuším!

Michal Muránsky

Vážne nič netuším!

Moja cesta k organizovanému nič netušeniu sa začala pomaly a nenápadne. Na jednoduché otázky malého dieťaťa som stále častejšie začal odpovedať: 'Netuším!'

  • 23. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 285x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu