reklama

Boh a ja.

Nebudem písať nič svetoborné. Chcem sa len podeliť zo svojím názorom, ako to vidím ja.Vyrastal som v rodine, kde jediným človekom s prívlastkom veriaci, bola moja prababka. Ako 16 ročný som na veľké prekvapenie rodiny vstúpil do cirkvi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Aj keď sú moji rodičia tolerantní, nebolo to ľahké. Začal som meniť svety. Rodinu som vymenil za bratov a sestry v cirkvi. Toto obdobie trvalo cez dva roky. Študoval som Bibliu a aj iné texty, ale nepoznám cirkev, kde by rozum a viera šli ruka v ruke. Je to vždy buď, alebo. Každá organizácia chce prerobiť svoje ovečky na svoj obraz. Ľuďia radšej veria autoritám ako sami sebe, a preto je náprava chýb minulých tak ťažká. Chcel by som, aby si raz každý Kresťan prečítal bibliu a snažil sa jej porozumieť. ASPOŇ NOVÝ ZÁKON. Získali by úplne novú perspektívu na to, čomu vlastne veria. Ja si dnes verím po svojom a som šťastnejší ako kedykoľvek pred tým.

Michal Muránsky

Michal Muránsky

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Optimista, dobrodruh, hľadač pravdy, bývalý mestský poslanec, couchsurfer, potápač, spisovateľ, daytrader (doplním keď budem vedieť viac) Zoznam autorových rubrík:  Future newsImpulzget realposlanecWingmanov denníkšportPoéziaŠkandálometerSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu