reklama

Joj efekt

Predpokladám, že všetci viete, čo sa stane, keď začnete hladovať a potom sa napráskate do bezvedomia. Jojo efekt. Schudnete päť a priberiete desať kíl. Je to nepríjemné a demotivujúce. Rovnako, ako JOJ efekt slovenskej žurnalistiky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

JOJ efekt je patent rovnomennej televízie, ktorá sa o vás vôbec nezaujíma, keď hovoríte o témach ako je tunelovanie BVS, ale v momente, ako sa zbláznite a ste hospitalizovaní na psychiatrii, je veľmi dôležité o vás hovoriť.

Nerád by som niekomu krivdil, tak kým nemám jasný dôkaz o tom, kto si danú reportáž chcel pozrieť najviac, nebudem sa k tomu vyjadrovať. Iba by som rád televízii JOJ povedal pár vecí, ktoré sú pre mňa, ako človeka, jednoducho neprípustné.

Po prvé, naozaj je vaša investigatíva na tak nízkej a úbohej úrovni, že musíte v reportáži v hlavom spravodajstve uverejniť mobilové nahrávky mestských policajtov, ktorí ma v stave akútneho afektu natáčali na telefón? Príde vám toto v poriadku?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po druhé, ak na mňa chcete hodiť užívanie drog, dajte si tú námahu a zistite si o mne viac. Od svojich 18tich rokov som pravidelným darcom krvi, naposledy som bol krv darovať tri dni pred mojim zrútením. Alebo sa domnievate, že v žilách pacientov slovenských nemocníc koluje krv miestnych narkomanov? Naozaj? Tak si o tom urobte ďalšiu zaručene pravdivú reportáž. Počkám si.

Po tretie, odteraz s médiami budem komunikovať zásadne cez svojho právneho zástupcu. Nie, žeby bol väčší fešák ako ja, ale viete, pre istotu.

Michal Muránsky

Michal Muránsky

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Optimista, dobrodruh, hľadač pravdy, bývalý mestský poslanec, couchsurfer, potápač, spisovateľ, daytrader (doplním keď budem vedieť viac) Zoznam autorových rubrík:  Future newsImpulzget realposlanecWingmanov denníkšportPoéziaŠkandálometerSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu