reklama

Agitátor

Už je tomu skoro rok, čo som sa zúčastnil protestnej akcie proti Slotovej arogancii pred centrálou SNS a som veľmi rád, že Alojz Hlina ešte stále jasne kričí na hanbu Slotovi a jeho banditom. Som rád, že ešte stále je niekto, kto má silu a energiu volať po náprave vecí, ktoré sa týkajú nás všetkých a našťastie, Alojz nie je jediný.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu

Dnes, 13.4.2010 sa oficiálne začala predvolebná kampaň SaS a ja som dostal príležitosť stať sa jej súčasťou. Možno sa vám to bude zdať čudné, ak vám poviem, že som sa rozhodol na dva mesiace všetko nechať tak a na vlastné náklady sa vydať na cestu okolo Slovenska. Ja som už raz taký. Ak vidím, že môžem pomôcť dobrej veci, snažím sa pomáhať. Preto mám už v 28. rokoch zlatú Jánskeho plaketu za darovanie krvi, preto som si založil firmu, ktorej predmetom podnikania je pomoc druhým, a preto som sa rozhodol nechať všetko tak a pomôcť v predvolebnom boji strane, o ktorej viem, že má záujem pomôcť celému Slovensku. To, čo sa stalo dnes, krásne vystihlo toto poslanie.Šli sme cez Trnavu a na chodníku sme zbadali ležať bezvládneho človeka. Na rozdiel od ostatných okoloidúcich sme okamžite zastavili auto a vybehli mu pomôcť. Aj keď sa nakoniec ukázalo, že išlo o alkohol, nikoho z nás pohľad na bezvládneho človeka nenechal chladným. V tej chvíli som si uvedomil, že som v dobrej spoločnosti a morálne hodnoty sú nedielnou súčasťou jej členov.A to je ten dôvod, prečo som dnes v daždi a s premočenými topánkami behal po Trnavskom námestí a snažil sa presvedčiť čo najviac ľudí, že je tu aj iná možnosť, že môžeme očakávať viac od ľudí, ktorí o nás rozhodujú, že sú tu aj čestní, úprimní a šikovní politici, ktorí nezneužijú našu dôveru. Aj to je ten dôvod, prečo až do volieb nebudem robiť nič iné, len chodiť po Slovensku a dávať na známosť, že nastal čas, aby sme sa zobudili zo zlého sna menom SMER-SNS-HZDS a vybrali si niečo lepšie.

Michal Muránsky

Michal Muránsky

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Optimista, dobrodruh, hľadač pravdy, bývalý mestský poslanec, couchsurfer, potápač, spisovateľ, daytrader (doplním keď budem vedieť viac) Zoznam autorových rubrík:  Future newsImpulzget realposlanecWingmanov denníkšportPoéziaŠkandálometerSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu