reklama

Ako vziať SNS vietor z plachiet?

Po všetkých kauzách, do očí bijúcej zlodejine a neskutočnej Slotovej arogancii, preferencie SNS za posledný mesiac ešte narástli a ja zažívam pravé zúfalstvo. Neviem pochopiť, jednoducho mi nejde do hlavy, ako je to možné. Čo sú Slováci úplne slepí? Nevidia, čo Ján Slota a jeho kumpáni robia? Nerozumel som, ale našiel som niekoho, kto mi to vysvetlil...bohužiaľ, moje zúfalstvo začalo prerastať do samovražedných sklonov...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Ján Slota
Ján Slota (zdroj: povazska-bystrica.otvorene.sk)

Tak, ako neviem pochopiť trigonometriu, tak isto netuším, prečo je 12% Slovákov stále rozhodnutých voliť SNS. Stretol som jedného presvedčeného SNSkára a musím povedať, že by som to do neho nikdy nepovedal. Vždy sme si rozumeli, vážim si ho ako človeka a tak bolo pre mňa zistenie, že práve on je jedným “z nich“ veľké prekvapenie. Dal mi štyri argumenty, prečo SNS “na večné časy a nikdy inak!“ 1)Kradnú všetci, čo sú pri koryte a nikdy to nikto nezmení. 2)Niekto musí “ukázať“ tým rozpínavým Maďarom!!!...veď keď Slovák príde na pumpu do Dunajskej Stredy ani sa nedorozumie a o úradoch ani nehovoriac... 3)Všetci zradili Slovensko a sami Slováci sa hanbia vôbec vytiahnuť slovenskú vlajku... 4)Politici nie sú ako my, normálni ľudia, “oni všetko tak diplomaticky zapečú, že je nám to cudzie.“Ostal som ako obarený, nevedel som ako reagovať. Toto bol moment, keď som si uvedomil, ako málo možno poznať ľudí, s ktorými sa dennodenne stretávame a priatelíme. Nebolo to ľahké sústo a možno som naivný, ale myslím si toto: 1)Ak niekto rozkráda štátny majetok, mal by za to byť potrestaný. Nech už ide o ministra, alebo posledného úradníčka. Ak nebude vyvodená zodpovednosť za najväčšie podvody, a to nielen politická, nikdy sa nepriblížime k zvyšku vyspelej Európy... 2)Súhlasím s tým, že v každom kúte Slovenska by sa malo dať dorozumieť po slovensky, na druhej strane som sa nikdy nestretol s arogantným Slovákom maďarskej národnosti, ktorý by mi odmietol službu len preto, že neviem po maďarsky. Ak sa niekto stretol, sú na to príslušné mechanizmy... 3)Celá tá veta sa mi zdá ako poriadny BS. Neviem, ako sa zrádza Slovensko, ale ešte som nestretol nikoho, kto by sa hanbil či už doma, alebo v zahraničí povedať, že je Slovák. Ja sám mám slovenskú vlajku nad posteľou a beriem ju všade do zahraničia (dokonca som s ňou bežal aj bruselský maratón). 4)Politici sú väčšinou ľudia na úrovni, a tak je pre nich prirodzené, že sa vyslovujú kultivovane. Nič sa nedá robiť, strana občanov bez základného vzdelania ešte nevznikla...Čo sa teda dá robiť? Ako vziať vietor z plachiet strane, ktorá pochopila, že je tu jedna (vďakabohu) menšina, ktorá vidí veci trochu inak? Menšina, ktorá je imúnna voči rozkrádaniu štátnych aktív. Menšina, ktorá nechce (nemôže) vidieť veci z širšej perspektívy. Menšina, ktorá zatvára oči pred aroganciou jej najvyšších predstaviteľov... Čo by mohlo byť riešením? Má niekto nejaký nápad?

Michal Muránsky

Michal Muránsky

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Optimista, dobrodruh, hľadač pravdy, bývalý mestský poslanec, couchsurfer, potápač, spisovateľ, daytrader (doplním keď budem vedieť viac) Zoznam autorových rubrík:  Future newsImpulzget realposlanecWingmanov denníkšportPoéziaŠkandálometerSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu