reklama

Vianoce? Poprosím až v Decembri!

Minulý rok som zaregistroval vianočné reklamy, pesničky a iné akcie až v polovici Novembra. Zdá sa mi, že tento rok to začalo už 24 Októbra a viete čo vám poviem, serie ma to!!!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (41)

Drahý T-mobile/Orange,

Kašlite nato a neodložte tie vianočné reklamy na December. Už teraz ste ma poriadne znechutili a aj keď rozumiem tomu, že na Vianoce máte najlepšie obchody, image do ktorého ste vrážali milióny ste si (aspoň u mňa) pokazili. To sa naozaj snažíte ľudí tak otupiť a zobrať Vianociam všetko čaro? Stojí vám to zato? Prečo radšej nevymyslíte nejakú vtipnú reklamu spolu zo zaujímavou akciou a nemusíte pri tom ľuďom žrať nervy.

Ďakujem za pochopenie.

Váš zákazník Michal Muránsky

Michal Muránsky

Michal Muránsky

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Optimista, dobrodruh, hľadač pravdy, bývalý mestský poslanec, couchsurfer, potápač, spisovateľ, daytrader (doplním keď budem vedieť viac) Zoznam autorových rubrík:  Future newsImpulzget realposlanecWingmanov denníkšportPoéziaŠkandálometerSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu