reklama

Nórsky štiepok

V živote každého človeka príde chvíľa, kedy potrebuje pomoc. Ja som ju veľmi potreboval, ráno 27.1.2014. Zrútil som sa a bol som presvedčený, že som umrel. Ak by sa ma niekto vtedy opýtal, či som niekoho zabil, asi by som sa priznal aj k tomu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)
Obrázok blogu

Skôr, ako sa ku mne na uzavreté oddelenie psychiatrie dostala vlastná mama, ma prišiel navštíviť „anjel z Nového času". Predstavila sa mi akože je zo SMEčka. Keďže som bol presvedčený o tom, že som zomrel, vyspovedal som sa jej zo všetkých „hriechov", ktoré som kedy urobil. Doľahlo na mňa veľa vecí a nikomu, ani mojim najbližším a priateľom, som nepovedal, ako veľmi trpím. Pred troma rokmi som sa stal poslancom mestského zastupiteľstva. Mal som 28 rokov a bol som presvedčený, že Ďurkovský skončí vo väzení, skončí korupcia v tomto meste a Bratislava bude po štyroch rokoch krajšia ako kedykoľvek predtým. Naivný cocot.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

23.1.2014 zobrali môjho otca do Ružinovskej nemocnice na plánovanú operáciu. Každý v rodine, kto mohol, bol darovať krv a už sme len dúfali, že všetko dobre dopadne. Operácia síce dopadla dobre, ale už po pár dňoch mi volala mama, že otec má preležaniny a že je to vážne. Predminulý rok bol otec na operácii srdca a po skúsenostiach som si myslel, že slovenské zdravotníctvo urobilo poriadny krok vpred. Sprostý cocot.

Od Novembra minulého roku rokujeme o podobe volebného rozpočtu. Každý poslanec „dostal" 49 000 eur na „svoje" priority a tak som si povedal, že sa pokúsim pripraviť projekt na vybudovanie zopár fontánok na pitie (jedna podobná je Hlavnom námestí). Pokúsim sa zanechať aspoň takýto neviditeľný odkaz. Rozhodol som sa už nekandidovať. Som mizerný politik, za 3 roky som takmer nič nedokázal. Asi je len príhodné doplniť, že prvý potrestaný primátor v tomto meste bol Milan Ftáčnik, podľa môjho názoru najlepší primátor Bratislavy, aký kedy bol, zatiaľ, čo Andrej Ďurkovský si užíva.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A potom je tu ešte „How I met your mother", ale to je téma, do ktorej vás hohoho!

Najal som si právnika a aj keď boj s médiami, políciou, zdravotníctvom ešte nikto nikdy nevyhral, možno moje snaženie pomôže niekomu v budúcnosti, aby si dali "tiežnovinári" v budúcnosti pozor, čo píšu.

Mám už asi len asi jednu nezodpovedanú otázku. Neviem, či sa ma policajti zverejnením fotiek zo zásahu snažili chrániť, alebo mi tým chceli pomáhať.

Apropos, nórske drevo.
Bývam s mojou kamarátkou. Je to moja asistentka a scenáristka. Má vycibrený literárny vkus, tak som s ňou bol pred Vianocami v kníhkupectve. Kúpila si Murakamiho - Nórske drevo. Daroval som ho bratovi v nestráženej chvíli, lebo som mu nekúpil darček. Monička sa veľmi hnevala. A keďže som sa počas záchvatu ospravedlňoval aj za druhú svetovú vojnu a hladomor, tak som povedal: „Monička, prepáč mi to nórske drevo". Policajti - lingvisti, si to vysvetlili ako druh drogy, ktorú ale ani jeden nedokázal vygúgliť. Teraz sa to už dá, hľadajte J

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dnes, 10.2.2014, môžem povedať, že som pochopil. Idem si pofajčiť...elektronickú cigaretu (len aby nedošlo k nejakému „nedorozumeniu")!

Ako to vnímala moja asistentka s triezvou mysľou, to si prečítajte tu - http://surrnerealna.blog.sk/

Michal Muránsky

Michal Muránsky

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Optimista, dobrodruh, hľadač pravdy, bývalý mestský poslanec, couchsurfer, potápač, spisovateľ, daytrader (doplním keď budem vedieť viac) Zoznam autorových rubrík:  Future newsImpulzget realposlanecWingmanov denníkšportPoéziaŠkandálometerSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu