reklama

Hokejové šialenstvo a grafity

Na Slovensku vypuklo pravé hokejové šialenstvo. Zasiahlo všetky vrstvy obyvateľstva, mňa nevynímajúc. Za normálnych okolností sa snažím vždy seriózne vystupovať, ale tento krát som si nemohol pomôcť a na zasadnutie mestského zastupiteľstva som vymenil oblek za hokejový dres.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
ja
ja (zdroj: www.bratislava.sk)

Mestský policajt, ktorý stráži vstup do rokovacej sály, ma skoro nechcel pustiť dnu až do momentu, kým som sa nepreukázal poslaneckým preukazom. Tým som ho presvedčil, že som si nepomýlil rokovaciu sálu so štadiónom. Vážne kuloárne rozhovory kolegov poslancov som rázne premenil na úsmevy a komentáre o mojom zovňajšku. Veľkým nápisom „SATAN“ na chrbte som hneď od začiatku dal najavo, že dnes poslúchať nebudem. Dokonca aj primátor vo svojom úvodnom slove ocenil moje nadšenie a pozitívny prístup k hokejovým majstrovstvám. Túto lichôtku som mu opätoval. Keď som primátora pred dvomi mesiacmi interpeloval či by nebolo možné vyhradiť nejaké miesto pre ich sebarealizáciu, ani som netušil, že dostaneme také lukratívne miesta ako podchod na Trnavskom mýte. Ani si neviete prestaviť ako ma na...li SNS-áci, keď si to dovolili dnes kritizovať a nazývať tieto umelecké diela potemkinovskými dedinami. Pána podpredsedu SNS Danka by som najradšej (bez ohľadu na to, že nepoznám nikoho, kto by poznal niekoho, komu sa to nepáči) poslal do teplých krajín, ale miesto tomu mu len odkážem, že mal roky možnosť kritizovať nevyhovujúci stav podchodu na Trnavskom mýte, ako aj podávať vlastné návrhy na jeho skrášlenie. Teraz ho poprosím nech mlčí, keď ten podchod konečne vyzerá dobre a zaujímavo. Na záver chcem dodať, som rád, že rokovania mestského zastupiteľstva sa nekryjú so zápasmi našej reprezentácie, inak neviem neviem, ako by som vzniknutú situáciu riešil:).

Michal Muránsky

Michal Muránsky

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Optimista, dobrodruh, hľadač pravdy, bývalý mestský poslanec, couchsurfer, potápač, spisovateľ, daytrader (doplním keď budem vedieť viac) Zoznam autorových rubrík:  Future newsImpulzget realposlanecWingmanov denníkšportPoéziaŠkandálometerSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu