reklama

Päť najfascinujúcejších výrokov doterajšej predvolebnej kampane

Je predvolebné obdobie a ja cestujem po Slovensku s kamiónom SaS a predstavujem túto stranu, jej program a presviedčam ľudí, aby ju šli voliť. Každý deň sa stretávam a hovorím s množstvom ľudí, počúvam ich názory a argumentujem v prospech SaS. Niekedy sa ale stane, že stratím reč...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (143)
Obrázok blogu
(zdroj: Luboš Majer)

5)V dedinke Lopej pri Podbrezovej som predstavoval jednej pani odvodový bonus, keď tu sa pri nás zastavila jedna babička a spustila: “Áno, áno treba ísť voliť, ale treba si aj dobre vybrať, lebo my sa tu nebudeme učiť po maďarsky!“4)Vo Zvolene na námestí som oslovil celú rodinku naraz, rozdal som náš program, predstavoval odvodový bonus a dočkal som sa reakcie: “No ja som radový člen SMERu a myslím si, že SMER by mal ísť po voľbách do koalície s vami. Vy máte dobré nápady a SMER to zase myslí dobre.“3)V Banskej Bystrici mi po predstavení odvodového bonusu, ústavného zákona o vyrovnanom rozpočte a riešení sociálne odkázaných spoločenstiev osemnásťročný mladík prezradil: “Ja som vás chcel ísť voliť pre tie spermie na bilboaroch, ale vidím, že vy ste po p..i dobrá strana“2)V Dolnom Kubíne som si všimol, že ku kostolu začínajú prichádzať ľudia, tak som sa pred vchod postavil a začal rozdávať náš program a predstavovať odvodový bonus. Väčšina ľudí si vzala program, aj si vypočula mojich pár viet. Asi po desiatich minútach vyšiel von pán kaplán a skočil mi do reči.On: “Ty sa nehanbíš tu pred kostolom propagovať takúto stanu?“Ja: “Nie, prečo? Mal by som sa?“On: “Ešte sa pýtaj, veď ona je za tých, oných...homosexuálov.“Ja: “Sloboda a Solidarita je pre každého a to že máme v programe registrované partnerstvá osôb rovnakého pohlavia je dobrá vec. Každý by mal mať právo na právnu ochranu, dediť po partnerovi a tak ďalej, tak ako má každý právo na Božiu lásku.“On: “Nie každý.“Po tejto vete mi ukázal chrbát a ja som pokojne dovysvetľoval odvodový bonus. 1)V Papradne v krčme sme spolu s tímom dostali zaujímavú ponuku: “Chlapi a nejdeme sa pobiť? Však nič v zlom, len tak, zmerať si sily.“Raz darmo, iný kraj, iný mrav.Máte aj vy nejaké zaujímavé skúsenosti z tohtoročnej predvolebnej kampane? Napíšte mi ich prosím do diskusie. Ďakujem!

Michal Muránsky

Michal Muránsky

Bloger 
  • Počet článkov:  50
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Optimista, dobrodruh, hľadač pravdy, bývalý mestský poslanec, couchsurfer, potápač, spisovateľ, daytrader (doplním keď budem vedieť viac) Zoznam autorových rubrík:  Future newsImpulzget realposlanecWingmanov denníkšportPoéziaŠkandálometerSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu